Ústředny ATEUS, vyráběné společností 2N Telekomunikace, přinášejí firmám nové možnosti péče o zákazníky. Ústředny spolu s doplňkovou službou analogových telefonních linek "Identifikace volajícího (CLIP)" mohou registrovat všechna nezodpovězená volání. U ústředen ATEUS-OMEGA Basic a ATEUS-OMEGA Business se služba může stát plnohodnotnou podporou pro CRM služby.
... Klikněte pro více informací
![]() |
Tato na první pohled jednoduchá služba vyrovnává přednosti mobilního telefonu s pevným telefonem v kanceláři. Při příjmu volání se zobrazí číslo, případně jméno osoby, která volá. Telefon si také pamatuje řadu nezodpovězených hovorů, včetně data a času. Telefon s touto službou jednoduchým způsobem doplňuje nebo nahrazuje záznamníky, hlasové schránky VoiceMailu i další opatření pro obsluhu hovorů v nepřítomnosti. Jednoduše tak předchází i situaci, kdy si uživatel zapomene přesměrovat telefon. |
Dosud bylo využití služeb spojených s identifikací volajícího vázáno na připojení veřejných linek ústředny do sítě ISDN nebo GSM. U GSM připojení byly ústředny ATEUS první, které nabídly uživateli přenos čísla volajícího na displej systémového telefonu nebo do CRM aplikace. Také díky tomu získal v krátké době oblibu CTI Telefon, aplikace počítačové telefonie s jednoduchým záznamníkem kontaktů. V současnosti již služba CLIP není vázána na systémové telefony. Může být spuštěna takéna běžných dvoudrátových linkách, vybavených některým z telefonů, které s identifikací pracují.Nasazení služby je výhodné také ve spojení s CRM aplikací. Tato aplikace po přijetí čísla z linky dokáže ihned zobrazit na počítači příjemce nejen jméno volajícího, ale připravit také všechny související informace o jeho firmě, objednávkách i osobních jednáních.