Obsah kategorie Skrýt obsah
Vodní dílo Orlík
Naším velkým úspěchem se stala zakázka vybudování komunikačního systému v prostorách hráze Orlické přehrady v Jižních Čechách. Bylo zde vytvořeno velice zdařilé propojení mobilního systému DECT od firmy ALCATEL se dvěmi pobočkovými ústřednami ATEUS-OMEGA od českého výrobce, fimy 2N. Systém ALCATEL Mobile DECT podporovaný velkým počtem základnových vykrývacích stanic zajistil dostupnost telefonního signálu ve všech prostorách největší české přehrady. Zaměstnanci tak mají možnost uskutečnit hovor pomocí bezdrátových telefonů DECT z jakéhokoliv místa v objektu – především pak ze samotného nitra přehrady, kde se šíří telefonní signál až do nejnižší části chodeb v hloubce 75 metrů pod úrovní vodní hladiny. Propojením s další telefonní ústřednou ATEUS-OMEGA bylo zabezpečeno i telefonní spojení se služebními bytovými jednotkami zaměstnanců přehrady i v 1 km vzdálených Solenicích.
 Klikněte pro více informací   Tisk    Odeslat
Klientské centrum Oberbank Písek

Filiálka Sparkasse Mühlviertel - West banky a.s., pobočky České Budějovice v Písku využívá pro komunikaci již dva roky systém ATEUS-OMEGA. Celkem sedm pracovišť, napojených na několik telefonních linek, by nebylo nijak výjimečným řešením, kdyby se ve velmi krátké době nezměnilo v moderní klientské centrum banky, které využívá řadu postupů CRM. Výsledným efektem je nejen úspora času a nákladů, ale zejména výrazný vzestup kvality služeb, měřitelný růstem počtu klientů.

 Klikněte pro více informací   Tisk    Odeslat
Dispečink zásilkové služby TOPTRANS České Budějovice

Regionální centrum zásilkové služby TOPTRANS v Českých Budějovicích využívá pro komunikaci systém postavený na ústředně ATEUS-OMEGA. Telefonní spojení představuje pro firmu základní způsob kontaktu se zákazníky a zároveň efektivní nástroj pro operativní řízení pracovníků v terénu. V rámci ústředny tak pracují dvě vysoce vytížená dispečerská centra. Klíčovým požadavkem firmy je maximální spolehlivost provozu, protože výpadek komunikace představuje významnou ekonomickou ztrátu.

 Klikněte pro více informací   Tisk    Odeslat
CIVA Trans České Budějovice

Na žádost zákazníka bylo ve firmě CIVA Trans s.r.o. v Českých Budějovicích zřízeno moderní zákaznické centrum vybavené komunikačním systémem ALCATEL. Tento plně digitální systém zajišťuje všem účastníkům přenos hlasových, textových a navíc ještě datových zpráv, protože zařízení zároveň tvoří server sítě LAN s pevným internetovým připojením. Systém je navíc vybaven základnovými stanicemi a přenosnými sluchátky ve standardu DECT, který zajišťuje mobilní dostupnost v rámci celé firmy CIVA Trans s.r.o.

 Klikněte pro více informací   Tisk    Odeslat


 

MALAFA SERVIS - telekomunikace  (2000 - 2011) Všechna práva vyhrazena.

Home Obsah Zeptejte se nás Servis Kontakt
O firmě Servis Kontakty na nás Dveřní komunikátory Helios GSM brány GSM EasyGate GSM Isdn GSM GATE 19' VoIP/GSM brány GSM BlueTower GSM OMIKRON GSM BlueStar Aplikační možnosti Komunikační systémy Alcatel OmniPCX Řešení hlasové komunikace Call server Call centrum Sítě VoIP Telefonní terminály Stolní telefony PC telefonie Konvergované řešení Nabízené výhody Řešení datové komunikace Jednoduchost a výkonnost OMEGA Omega Business Omega Basic Omega software Contact Manager Omega VOIP modul Systémový telefon NETSTAR Modely Netstar Telefonní služby Služby terminálů Telefony 2N StarPoint Typy telefonů Funkce Ovládání Příslušenství GSM doplňky Jištění proti přepětí Handsfree sady Technická specifikace Reference EZS systémy EZS Jablotron EZS Siemens CCTV systémy Kamery AXIS AXIS fixní AXIS fixní dome AXIS fixní termo AXIS PTZ dome Kamery IQeye IQeye Alliance IQeye 700/750 IQeye Sentinel IQeye Dome IQeye 4 IQ manager