Aplikace

Telefonní ústředny ATEUS Omega se mohou pochlubit nejširší nabídkou doplňkového softwaru na českém trhu. Jako jedni z mála výrobců zahrnujeme již do ceny ústředny program monitorující veškerý provoz na ústředně, program pro jednoduchou obsluhu ústředny a především program CTI telefonie, který umožňuje volání telefonu prostřednictvím PC, jednoduché vytáčení, správu databáze volaných, přijatých, nepřijatých čísel a kontaktů. V podstatě se jedná o jednoduché CRM řešení a to vše v základní ceně ústředny. To vše je možné díky spojení ústředen ATEUS Omega s lokální datovou sítí prostřednictvím XAPI rozhraní.
V bohaté softwarové nabídce dále naleznete účtovací programy, programy pro nahrávání hovorů nebo SMS server pro posílání a příjem SMS zpráv. Nejnovějším přírůstkem do široké nabídky je Voicemail - centrální hlasový záznamník a Automatická spojovatelka - IVR řešení, které znáte z bankovních domů, mobilních operátorů - tedy ze všech významných firem. To vše Vám nyní nabízíme i my a za cenu více než příznivou.

Vlajkovou lodí společnosti je CRM řešení, Contact Manager. Jedná se o špičkový program, který propojuje všechny moderní komunikační kanály (e-mail, telefony, SMS ) s databázemi zákazníků, produktů nebo zaměstnanců. Program lze dynamicky upravovat a vytvořit tak produkt šitý Vaší firmě na míru.

ATEUS - CONTACT MANAGER

Představuje nejmodernější technologii sdružující všechny informační kanály jako e-mail, SMS, hlas a fax, poskytuje on-line přístup ke všem informacím. (základní licence pro 5 uživatelů). Společná databáze, jednoduchý přístup,
- ideální rozhraní pro telefonní kontakt firmy se zákazníky
- výkonné řešení pro obsluhu "zelených linek"
- evidence zakázek a obchodních případů
- dispečerské pracoviště, společné plánování času, SMS server a mnoho dalších funkcí.

 Klikněte pro více informací   Tisk    Odeslat
CTI


Počítačová telefonie CTI

Komfortní obsluha telefonu na počítači

  • Všechny služby systémového telefonu ovládané myší v okně aplikace
  • Zobrazení jména volajícího
  • Snadné vytáčení telefonních čísel
  • Podpora využití náhlavní soupravy
  • Využití pro Call Centra, Kontaktní centra a informační systémy

  •  Klikněte pro více informací   Tisk    Odeslat
    OMEGA - PANEL


    Management a Monitoring

    • Dohled ústředen ATEUS-OMEGA přes datové sítě
    • OMEGA - PANEL - přehled provozu linek kdekoliv v LAN

     Klikněte pro více informací   Tisk    Odeslat


     

    MALAFA SERVIS - telekomunikace  (2000 - 2011) Všechna práva vyhrazena.

    Home Obsah Zeptejte se nás Servis Kontakt
    O firmě Servis Kontakty na nás Dveřní komunikátory Helios GSM brány GSM EasyGate GSM Isdn GSM GATE 19' VoIP/GSM brány GSM BlueTower GSM OMIKRON GSM BlueStar Aplikační možnosti Komunikační systémy Alcatel OmniPCX Řešení hlasové komunikace Call server Call centrum Sítě VoIP Telefonní terminály Stolní telefony PC telefonie Konvergované řešení Nabízené výhody Řešení datové komunikace Jednoduchost a výkonnost OMEGA Omega Business Omega Basic Omega software Contact Manager Omega VOIP modul Systémový telefon NETSTAR Modely Netstar Telefonní služby Služby terminálů Telefony 2N StarPoint Typy telefonů Funkce Ovládání Příslušenství GSM doplňky Jištění proti přepětí Handsfree sady Technická specifikace Reference EZS systémy EZS Jablotron EZS Siemens CCTV systémy Kamery AXIS AXIS fixní AXIS fixní dome AXIS fixní termo AXIS PTZ dome Kamery IQeye IQeye Alliance IQeye 700/750 IQeye Sentinel IQeye Dome IQeye 4 IQ manager